بادی اسپلش مونت بلنک می تو
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

بادی اسپلش ۲۵۰ میل مونت بلنک می تو

تعریق کردن در طول روز و بر اثر فعالیت های روزانه هرچند پدیده ای طبیعی است و برای همه پیش می آید اما در برخی افراد این پدیده غیر معمول است . مشکلاتی را بوجود میاورد.مثل انتشار بوی بد.به همین جهت برند های محصولات بهداشتی اقدام به تولید محصولاتی با خاصیت خوشبو کنندگی و مقابله با این مشکل کرده اند که یکی از محبوب ترین نوع این محصولات بادی اسپلش ها هستند. در ادامه به بررسی بادی اسپلش ۲۵۰ میل مونت بلنک می تو خواهیم پرداخت.

بادی اسپلش ۲۵۰ میل مونت بلنک می تو یک محصول بسیار ویژه در این زمینه است که با از بین بردن بوی نامطبوع عرق ، آراستگی شما را افزایش داده و علاوه بر این یک رایحه ی جذاب و بسیار دلپذیر نیز به بدنتان شما می بخشد. از همین جهت گزینه ی مناسبی محسوب شده و می توان آن را یک توصیه برای افراد دانست. ویژگی دیگر این محصول این است که علاوه بر خوشبو کنندگی دارای خاصیت طراوت بخشی به پوست نیز می باشد.

این محصول برای آقایان طراحی شده و دارای یک رایحه ی خنک و معتدل می باشد. ماندگاری بالای این محصول سبب شده است که برای استفاده ی روزانه انتخاب خوبی تلقی شود. با یک بار مصرف تا ۲۴ ساعت بعد اثر این محصول را حس خواهید کرد. ترکیبات آن موجب کاهش تعرق بیش از حد شده و بهتر است که پس از حمام و یا اصلاح آن را مورد استفاده قرار دهید. نهایتا این محصول را به عنوان پیشنهادی ویژه از سوی ما در نظر داشته باشید. بادی اسپلش های از محصولات بسیار محبوب برای آقایانی است که به دنبال بوی خوش پس از استحمام روزانه و پیش از رابطه جنسی هستند.





:: برچسب‌ها: sepita, sepitashop, بادی اسپلش 250 میل می تو مونت بلنک, بادی اسپلش می تو مونت بلنک, خرید بادی اسپلش 250 میل می تو مونت بلنک, خرید بادی اسپلش می تو مونت بلنک, سپیتا, سپیتا شاپ, فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی, فروشگاه آنلاین لوازم زناشویی, فروشگاه اینترنتی سپیتا, فروشگاه اینترنتی کاندوم, فروشگاه لوازم جنسی, قیمت بادی اسپلش 250 میل می تو مونت بلنک, قیمت بادی اسپلش می تو مونت بلنک ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: